Intelligencia Fejlesztése Játékosan! (Akros, AKR 20005)

Intelligencia Fejlesztése Játékosan! (Akros, AKR 20005)
FEJLESZTÉSI TERÜLETEK: - Verbális-nyelvi intelligencia - Logikai-matematikai intelligencia - Vizuális-térbeli intelligencia - Zenei intelligencia - Testi-kinesztikus intelligencia - Intraperszonális intelligencia - Interperszonális intelligencia - Természeti intelligencia DIDAKTIKUS CÉLOK o Felfedezni, hogy nem egyetlen intelligencia létezik.

Javasolt életkor: 5 - 10 éves korig
Kiknek ajánlott: Lányoknak és fiúknak
Várható beszerzés:
1-4 Munkanap
11 490 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
FEJLESZTÉSI TERÜLETEK: - Verbális-nyelvi intelligencia - Logikai-matematikai intelligencia - Vizuális-térbeli intelligencia - Zenei intelligencia - Testi-kinesztikus intelligencia - Intraperszonális intelligencia - Interperszonális intelligencia - Természeti intelligencia DIDAKTIKUS CÉLOK o Felfedezni, hogy nem egyetlen intelligencia létezik. o Megismerni az összetett intelligencia elmélet 8 intelligenciáját (Howard Gardner). o Felkelteni a különböző intelligenciák iránti érdeklődést. o Azonosítani az intelligenciákat, amelyek dominálnak az egyes emberekben és az önismeret fejlesztése. o Az együttműködés, a segítőkészség és a csapatmunka ösztönzése. o Az interdiszciplináris csapatok előnyeinek megismerése. o A kreativitás és a képzelőerő fejlesztése. Verbális-nyelvi intelligencia - Tartalma: Képes hatékonyan kifejezni és megértetni az ötleteit a nyelv segítségével. Képes a szavakat szóban és írásban egyaránt használni. - 1. kihívástípus (1-4. kártya): Ki kell találni egy eredeti történetet a kártyán megjelenő képek segítségével. - 2. kihívástípus (5-8. kártya): Meg kell figyelni a képeket és jelezni, hogy melyik tér el a többitől. Meg kell indokolni a választ. (Pl. sárgarépa, mert a föld alatt terem.) Logikai-matematikai intelligencia: - Tartalma: Képes gyors szellemi számítások végzésére, matematikai problémák megoldására, tudományos módszerek használatára, induktív és deduktív érvelésre, valamint numerikus vagy logikai minták meghatározására. - 1. kihívástípus (9-12. kártya): Ki kell jönnie a kártya alján lévő számnak vagy mennyiségnek a kártya felső részén szereplő számokból vagy mennyiségekből. A megfelelő műveleteket kell használni. - 2. kihívástípus (13-16. kártya): Ki kell választania egy lehetőséget a sorozat folytatásához és elmagyarázni a választ. Vizuális-térbeli intelligencia - Tartalma: Képes a térbeli problémák megoldására, az egyforma képek különböző perspektíváinak felismerésére és képes fejben forgatni az objektumokat. Képes az ötletek vizualizálására, és meg tudja azokat tervezni vagy rajzolni három dimenzióban. - 1. kihívástípus (17-20. kártya): Melyik forma illeszkedik a lyukba? Meg kell indokolnia a választ. (Például C. ábra, balra fordítva) - 2. kihívástípus (21-14. kártya): Induljon ki a nyílból és derítse ki, melyik betűhöz vezeti el a labirintus. (Például B-hez vezeti el). Zenei intelligencia - Tartalma: Képes a zene, az éneklés, a hangszerek megértésére, megkülönböztetésére és kifejezésre a segítségükkel, könnyedén képes zenei darabok olvasására és komponálására. - 1. kihívástípus (25-28. kártya): Reprodukálja a bemutatott ritmust. Mindegyik pontnál a tenyerével és mindegyik oszlopnál két ujjával kell az asztalon ütnie ritmust. - 2. kihívástípus (29-32. kártya): Elénekel egy dalt, ami a képhez kapcsolódik (Pl. Boldog születésnapot) Testi-kinesztetikus intelligencia - Tartalma: Képes a testét precíz mozgások és tevékenységek végzésére használni a kitűzött cél elérése érdekében. Használja a testi képességeket, mint az erőt, a sebességet, a hajlékonyságot, a koordinációt és az egyensúlyt. - 1. kihívástípus (33-36. kártya): Elvégzi a kártyán szereplő mozdulatokat, és megismétli a jelzés szerint (Pl. “x3” = háromszor kell megismételni). - 2. kihívástípus (37-40. kártya): Felveszi a karakter pozícióját és megpróbál 5 másodpercig ebben a helyzetben maradni. Intraperszonális intelligencia - Tartalma: Képes megismerni mindazokat az aspektusokat, amelyek önmagunkhoz és a gondolkodásmódunkhoz, az érzéseinkhez és a cselekedeteinkhez tartoznak. Ez az önismeret, amit magunkról tudunk. - Kihívás (41-48. kártya): A két kép közül melyikkel tud jobban azonosulni? Próbálja meg elmagyarázni, hogy mi tetszik, vagy mit szeret a választott lehetőségben. Kezdheti például azzal, hogy „jobban azonosulok...” vagy „jobban tetszik...”. Például jobban azonosulok a kutyához, mert szeretem, ha körülvesznek az emberek, mindig szeretek játszani és szófogadó vagyok. Interperszonális intelligencia - Tartalma: Képes optimális módon interakciót folytatni másokkal, figyelembe véve, hogyan érzik magukat, képes vezetni egy csapatot és odafigyelni az igényekre. - Kihívás (49-56. kártya): Több játékos segítségével (2-8) bemutatja a kártyán megjelenő betűt, számot vagy jelet. Képesnek kell lennie arra, hogy koordinálja az összes játékost a cél érdekében Természeti intelligencia - Tartalma: Képes arra, hogy érzékelje, megkülönböztesse és kategorizálja a különböző élőlények, természeti jelenségek vagy különböző környezetek vagy élőhelyek közötti kapcsolatokat. Ismeretet szerez a természetről és a környezetről. - Kihívás (57-64. kártya): Felismeri, milyen közös elemei vannak a kártyákon látható képeknek (pl. hideg éghajlaton élő állatok)Tartalma: , - 64 db nyolcszögletű feladatkártya (9x9 cm) , - 64 db kirakókártya, anyaga: karton

Javasolt életkor: 5 - 10 éves korig
Kiknek ajánlott: Lányoknak és fiúknak

A jatekmaki.hu a Akros termékek hivatalos viszonteladója.
Hasonló termékek
Adatok
Javasolt életkor
5 – 10 éves korosztály
Kiknek ajánljuk
Lányoknak és fiúknak
Gyártó
Akros
Márka
Ismeretlen
Nemek
Lányoknak és fiúknak
Cikkszám
akros_intelligencia_fejlesztese_jatekosan
argep.hu