Ügyes Galamb (Fat Brain Toys, HOR0481FB)

Ügyes Galamb (Fat Brain Toys, HOR0481FB)
A játék, ami garantáltan egyensúlyba hoz! Dobj a kockával…Vedd fel a pozíciót…Tartsd az egyensúlyt! Szia! Reggie vagyok … na nem egy izompacsirta, csak egy egyszerű galamb.

Javasolt életkor: 5 - 99 éves korig
Kiknek ajánlott: Lányoknak és fiúknak
Várható beszerzés:
1-4 Munkanap
6 770 Ft
Kedvencekhez
Ajánlom
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Részletek
A játék, ami garantáltan egyensúlyba hoz! Dobj a kockával…Vedd fel a pozíciót…Tartsd az egyensúlyt! Szia! Reggie vagyok … na nem egy izompacsirta, csak egy egyszerű galamb. Nagyon örvendek! Mindig is arról álmodtam, hogy a cirkusz tagja legyek. Szerencsére pont most keresnek kötéltáncost, és én már mióta az eszemet tudom, erre az alkalomra készülök. A segítségedre lenne szükségem 12 gyakorlat végrehajtásában, hogy megkapjam a munkát. Erő, egyensúlyérzék, elszántság, számolás: erre mind szükség lesz, hogy segíteni tudj a 12 gyakorlat végrehajtásában. Légy te az első játékos, aki az összes pozíciót sikeresen teljesítve megnyeri a játékot! Készen állsz? Dobj mindkét kockával egyszerre, hogy lásd, mennyi ideig kell a mozdulatsort tartanod, a babzsákot a testeden egyensúlyozva. Extra kihívásokkal is találkozhatsz az úton, de tarts ki: ÜGYESEN, MADÁRKA! Tartozékok: - 12 db feladatkártya - 2 db habszivacs kocka (egy kék számos, és egy zöld egyensúly-kocka) - 4 db babzsák (kék, piros, sárga, zöld színekben) - játékszabály Rengeteg nevetés! Játékszabály: A játék célja: Segíts Reggie -nek, a galambnak felkészülni, hogy felvegyék a cirkuszi társulat tagjai közé. Használd az erőd, egyensúlyérzéked, légy kitartó, és számolj ügyesen, hogy te légy az első, aki mind a 12 gyakorlatot végrehajtva végighalad a pályán. Ne feledd, extra kihívásokkal is találkozhatsz az úton: csak ügyesen! A játék előkészítése: A színes babzsákokat osszuk szét a játékosok között. Keverjük meg a feladatkártyákat, majd állítsuk őket a kis talpakba, egymás mellé egy sorba. A játék során a játékosok ezen a 12 gyakorlaton haladnak végig. Ha sikerült végrehajtanod a gyakorlatot, helyezd a babzsákod az elé a kártya elé, hogy tudd, honnan kell folytatnod, amikor legközelebb sorra kerülsz. Hogyan játsszuk: 1. A legfiatalabb játékos kezd. A játékos egyszerre dob a két kockával. A zöld kocka megmutatja, hogy a testén hová tegye a babzsákot (fejére, vállára, kezére, vagy lábfejére), miközben a feladatkártyán látható gyakorlatot végrehajtja; a kék kocka pedig azt mutatja meg, hogy a többiek meddig számoljanak el hangosan (3, 5, 7, 10 másodpercig), míg hiba nélkül tartania kell a mozdulatsort. Vigyázz a pillangókkal! A zöld egyensúly-kocka egyik oldalán, Reggie-t pillangók veszik körül. Ha valaki ezt dobja, eldöntheti, hogy melyik testrészén akarja a babzsákot egyensúlyozni (mindenképp a testen kell maradnia). Eközben a többiek pillangókhoz hasonlóan ’csapkodnak a szárnyaikkal’, hogy eltereljék a gyakorlatot végrehajtó játékos figyelmét, közben hangosan, közösen számolnak. A játékosok nem kerülhetnek fizikai kontaktusba a mozdulatsort végző játékossal, de bármi mást megpróbálhatnak, hogy kizökkentsék őt, és leejtse a babzsákot. Csirip, csirip! A zöld egyensúly-kocka utolsó oldala (amely a csiripelő Reggie-t ábrázolja) lehetőséget ad a játékosnak, hogy eldöntse, melyik testrészén akarja egyensúlyozni a babzsákot (mindenképp a testen kell maradnia). A játékosnak végig madárként kell csiripelnie, miközben végrehajtja a gyakorlatot. A többi játékos nem kerülhet fizikai kontaktusba a mozdulatsort tartó játékossal, viszont itt is hangosan, és közösen számolnak. 2. A többi dobás esetén, a játékos a testén, a zöld kockán jelzett helyre teszi a babzsákot. Amint sikerült felvennie a megfelelő pozíciót, a többi játékos hangosan, és közösen számol (1,2,3…stb.).Ha a játékosnak sikerül a megadott időtartamig megtartania a pozíciót, anélkül, hogy leejtené a babzsákot, a következő feladatkártyára lép, és folytathatja a körét. A második feladatkártyára továbblépve az általa dobott másodpercek száma megduplázódik, így kétszer annyi ideig kell megtartania a kockán dobott mozdulatot. Ha sikerül továbbjutnia a harmadik feladatkártyáig, a másodpercek száma triplázódik. A játékosok egy körön belül maximum három gyakorlatot hajthatnak végre. Ha a játékosnak nem sikerül végrehajtani a gyakorlatot, és a babzsák leesik, a babzsákot a soron következő kártyára kell helyeznie, nem kell megismételnie a korábban sikertelen gyakorlatot. Figyelj a speciális mozgó gyakorlatokra, mint a „Csapkodj a szárnyaiddal”, vagy „Dörzsöld a hasad, és ütögesd a fejed”. Ezeket a mozdulatokat a kártyán lévő nyilak jelölik. Az lesz a legügyesebb madárka, aki elsőként hajtja végre hibátlanul az összes gyakorlatot! Ha fiatalabb és idősebb játékosok játszanak együtt, a fiatalabbaknak nem kell a fentiek szerint megduplázniuk vagy triplázniuk a másodperceket.Tartalma: - 12 db feladatkártya - 12 db kártyaállvány - 4 db vetőmagos zsák - 2 db habszivacs kocka . anyaga: Karton és műanyag

Javasolt életkor: 5 - 99 éves korig
Kiknek ajánlott: Lányoknak és fiúknak

A jatekmaki.hu a Fat Brain Toys termékek hivatalos viszonteladója.
Hasonló termékek
Adatok
Javasolt életkor
5 – 99 éves korosztály
Kiknek ajánljuk
Lányoknak és fiúknak
Gyártó
Fat Brain Toys
Márka
Fat Brain Toys
Márkák
Fat Brain Toys
Nemek
Lányoknak és fiúknak
Cikkszám
fat_brain_toys_ugyes_galamb
argep.hu