Új jelszó kérése
Új jelszó kérése

Szűrés

Márkák
Nemek
Mesehősők

Kategóriák

  • Újdonságok
  • Akciós termékek
  • Lego, Playmobil
    •  
  • Társasjáték
    •  
  • Autók, Pályák, Járművek
    •  
  • Bébijátékok
    •  
  • Babák, Babaházak, Figurák
    •  
  • Hangszerek, Játékhangszerek
  • Divat, Smink, Kiegészítők
    •  
  • Vasútak, vonatok
    •  
  • Akciójáték, Akciófigura
    •  
  • Tudományos és Oktató játékok
    •  
  • Logikai játékok, Kirakók
    •  
  • Szerepeket utánzó játékok
    •  
  • Kreatív és Készségfejlesztők
    •  
  • Sport és Szabadidős játékok
    •  
  • Elektronikus Játékok
    •  
  • Gyerekszoba, Lámpák
    •  
  • Fajátékok
    •  
  • Plüssök, Bábok, Párnák
    •  
  • Építőkockák, Építőjátékok
    •  
  • Strandjáték, medence
    •  
  • Iskolakellék, hátizsák
    •  
  • Jelmezek
    •  
  • Csomagolás, ajándéktárgyak
    •  
  • Party-kellék
    •  
  • Könyv, Dvd, Matrica
    •  

Összehasonlítás

Kiemelt márkáink

Mattel Hasbro
Adamo Hinták Crayola
Piatnik Fisher Price
Eichhorn Smoby
Lego Dickies Logo
Playmobil Monster High
Simba

Hot Wheels
Clementoni Keller és Mayer
Disney
Geomag Sylvanian Families
Barbie Wow

Kiemelt Mesehősök

Mancs Őrjárat

Mickey és Minnie
Thomas
Star Wars

Gyakori Kérdések

 

 

Miért tegeződünk?

Vásárlóink többsége fiatalos netező és egyébként is az internet egy ilyen világ, engedd meg hogy tegezzünk! Így talán kötetlenebb is lesz majd a kommunikáció!

 

 

Melyek az ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Telefonszámunk: +36-20-311-6731

Email címünk: ugyfelszolgalat@jatekmaki.hu

 

Milyen nyitvatartási időben lehet átvenni személyesen a megrendelt termékeket?

Nyitvatartási időH-P: 8.00-16:00

Ettől eltérő időpontú átvétel megoldható, ehhez kérjük egyeztessen az ügyfélszolgálattal. 

 

 

Mi a testvér webáruház?

Testvér webáruházunk a kisbabam.hu.

Amennyiben egyszerre rendelsz a két webáruházból és a két rendelés összege meghaladja a bruttó 25.000 ft-ot, akkor a szállítási költséget átvállaljuk. Ez csak abban az esetben lehetséges, ha egyik rendelésben sincs speciális szállítási igényű termék.

Amennyiben a két webáruházból a két rendelés összege nem haladja meg a bruttó 25.000ft-ot, a két szállítási költség közül az olcsóbbikat elengedjük, így a két rendelésre csak egy szállítási költséget kell fizetned.

Ha rendeltél testvér webáruházunkból, mindkét megrendelés végén, jelezd nekünk a megjegyzés rovatban!

Ingyenes-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció díjmentes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

 
Hogyan tudok regisztrálni?

Az oldalunk jobb felső sarkában a "Belépés" gomb mellett a regisztráció gomb megnyomásával van erre lehetőség, ahol meg kell adni a kívánt adatokat és kattints a regisztráció gombra.

 

Miért nem kapok e-mailt a vásárlás megerősítéséről?

Rendszerünk minden esetben kiküldi ezeket a leveleket. Ha nem találod, kérlek, hogy a Levélszemét illetve Spam mappákat is nézd meg, mert előfordulhat, hogy a levelező kliensed áthelyezte a levelünket ezen mappák valamelyikébe. Ha ott sincs, vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken.

Azonban fontos tudni, hogy ez az e-mail csak arról biztosít, hogy rendszerünkbe megérkezett a megrendelés! A megrendelés feldolgozását, amint megkezdik kollégáink, kapsz újabb e-mailt, amiből megtudhatod mikorra várható rendelésed megérkezése.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

A munkanapokon 12 óráig leadott rendeléseket, ha annak minden tétele van raktáron, akkor még aznap átadjuk szállító partnerünknek. Ha bármely termék nincs raktáron, be kell szereznünk partnereinktől, küldünk e-mailt, amiben az is benne lesz, hogy várhatóan mennyi időt vesz igénybe a kért termék beszerzése.

 

Tartalmazzák-e az Áfát az árak?

Igen, az áraink bruttó árak.

 
Kapok-e számlát a termékekről?

Természetesen, a számlát mindig a csomagban találja.

 
Lehet-e Önöknél számla nélkül vásárolni olcsóbban?

Nem.

 
Mennyi a minimálisan rendelhető mennyiség?

Nincs meghatározva.

 
Mit jelent, hogy egy termék szortiment?

Néhány gyártó egyes termékeit azonos vonalkóddal látja el. Ilyen esetekben a két termék között apró eltérés tapasztalható pl: más a termék színe, stb. Más esetben elég markáns különbség is lehet pl: ugyanazon terméknek tekint egy babahintót vagy egy játékhajót. Ha szortimentben érkezik a termék azt abból tudhatod meg, hogy jelezzük a nevében (pl.: 3 féle), vagy a képen többféle variációt láthatsz belőle.

Külföldre szállít-e a Játékmaki.hu? 

Igen szállít, de a külföldre történő szállítás költségét rendelésenként, egyedileg kell kérni. Ezen szállítási mód választásakor előre utalással, forintban kérjük egyenlíteni a számlát. A honlapon közzétett szállítási árak Magyarország belterületén érvényesek. Amennyiben nem áll módjában forintos utalást indítani, úgy a bank 2.300 forint kezelési költséget számít fel.

Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.